Pokladna ZRUŠENA

01. 06. 2020

Vážení zákazníci, zrušili jsme platby v hotovosti na pobočce.

 

Veškeré platby se nyní provádějí pouze převodem na účet. Na výběr máte z několika možností:
zadání trvalého 

Veškeré platby se nyní provádějí pouze převodem na účet. Na výběr máte z několika možností:

  • zadání trvalého příkazu z bankovního účtu
  • jednorázové zasílání částky převodem z účtu
  • složenkou České pošty - typ "A"
  • vložením hotovosti na přepážce UniCredit bank
U všech typů převodu peněz je nutné zadat 3 údaje:
  • naše číslo účtu (2106536566/2700)
  • Váš variabilní symbol (VS), který máte uveden ve smlouvě
  • částku, jakou chcete převést

 

Platba za služby na daný měsíc musí být připsána na náš účet nejpozději do desátého dne daného měsíce, doporučujeme tedy provést zadání platby nejpozději do sedmého dne v daném měsíci.

Platbu nemusíte provádět každý měsíc, můžete provést platbu na několik měsíců dopředu.