často kladené otázky

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít předtím než budete kontaktovat naše dohledové centrum.

Internetové připojení

Jak mohu restartovat router nebo anténu?

Restart spočívá ve vytažení zařízení z napájení elektrické energie (ze zásuvky) na cca 20 vteřin až jednu minutu. Poté opět zapojte do zásuvky.

Co je reset routeru?

Reset routeru znamená vynulování, vymazání, Vašeho nastavení. Poté je nutné znovunastavení Vašeho připojení.

Jak mám nastavit počítač pro připojení k internetu?

Do počítače je nutné nastavit IP adresy přidělené administrátorem, pokud je neznáte (nebo nemáte napsané v předávacím protokolu), kontaktujte naše call centrum. Pro připojení více počítačů je nutné použít rozbočovač, router, který dynamicky přiděluje IP adresy, pak se v počítači nastaví pouze přiřazení IP adresy routerem. Postup nastavení IP adres pro Windows XP a Windows 7 najdete v sekci Návody a manuály.

Pokud měním síťovou kartu, počítač nebo router, musím kontaktovat zákaznické centrum?

Nemusíte, pokud sami zvládnete nastavení Vašeho routeru nebo počítače a pokud u Vás není nastavena MAC Autorizace.

Co je MAC Autorizace a jak vypadá MAC adresa?

V některých lokalitách je v rámci bezpečnosti provozu nastavena MAC autorizace. Tato autorizace slouží k povolení „nahlášených“ zařízení v síti internet. MAC adresa je fyzickou adresou zařízení (síťové karty, routeru) a je to 12ti-místný alfanumerický kód složený z číslic 0-9 a písmen A-F. MAC adresa může vypadat například takto: 12:F0:3A:BB:76:9E.

Co je IP adresa a k čemu slouží?

IP adresa slouží k jednoznačné identifikaci uživatele (zařízení) v síti internet, je složena ze čtyř jedno až tří-místných číslic.

Co mám dělat, když mám nízkou rychlost?

Vypněte všechny aplikace využívající internet – internetové rádio, skype, icq, messengery, všechny okna prohlížeče a stahování. Otevřete nové okno internetu a na stránkách www.speedtest.net si spusťte test rychlosti připojení na koncový bod Brno. Výsledek testu „vyfoťte“ printscreenem obrazovky a pošlete ho emailem na zákaznický servis porucha@i2.cz .

S kým mluvím, když volám na poruchovou linku?

V pracovní době našeho call centra  mluvíte s vyškolenými operátory, kteří s Vámi prověří několik základních věcí, týkajících se Vašeho nastavení, aby Vám pomohli co nejrychleji. Pokud by se jim nepodařilo problém odstranit, předávají poruchu k řešení administrátorům a technikům.

Když nahlásím poruchu internetu na Vaši poruchovou linku, za jak dlouho mne bude někdo informovat o postupu řešení poruchy?

Standardně se Vás pokoušíme kontaktovat během 4 hodin od nahlášení poruchy, nejpozději druhý pracovní den (v případě poruchy hlášené v pozdních večerních hodinách).

Digitální televize

Jaké jsou výhody televize od i2.cz?

Výhodami i2 TV jsou především kvalitní obraz a zvuk a stálý příjem signálu to bez ohledu na počasí, protože signál je k zákazníkovi celou cestu veden po kabelu. Nabízíme také pestrou nabídku programů a speciální balíčky internetu a digitální televize za zvýhodněné ceny.

Mám na Set-Top-Boxu špatný čas, co s tím?

Buď můžete zkusit nastavit čas na Set-Top-Boxu sami, dle manuálu a nebo můžete telefonicky kontaktovat naši poruchovou linku na čísle 774 150 730 , kde by Vaše hlášení předali administrátorům a ti by čas přenastavili vzdáleně nebo bychom k Vám poslali technika.

Co je Set-Top-Box? Potřebuji ho pro příjem i2 TV?

Set-Top-Box obecně je přístroj, který převádí digitální signál na obraz. Pro příjem i2 TV je potřeba konkrétní typ Set-Top-Boxu, a to Antik Juice, který dodáváme v rámci služeb.

Jak připojit Set-Top-Box k televizi?

Set-Top-Box Vám standardně zapojí technici při zprovoznění služeb a dají Vám i manuál k zapojení a nastavení Set-Top-Boxu. Pokud manuál nemáte, najdete ho v sekci Návody a nastavení.

V jakých lokalitách je digitální televize k dispozici?

Digitální televizi poskytujeme nebo se chystáme v brzké době poskytovat v rámci celého Náchoda. Pro konkrétní informaci o Vaší lokalitě kontaktujte obchodní oddělení.

Set-top-Box nereaguje na dálkové ovládání.

Pokud Set –Top-Box nereaguje na dálkové ovládání, zkuste nejdřív vyměnit baterie. Pokud nepomůže ani výměna baterií, kontaktujte naši poruchovou linku na čísle 774 150 730 a my bychom k Vám poslali technika.