klientská sekce

V klientském centru se dozvíte užitečné informace o firmě a její aktivitě. Stáhnete si tu různé manuály a návody s nastaveními. K dispozici je zde kontakt na dohledové centrum, kde vám poradíme s řešením vašich problémů – dříve než nám zavoláte, zkuste se podívat do často kladených otázek, zda tam nenajdete odpověď na své dotazy. Najdete tu i informace o plánovaných odstávkách a výpadcích a novinky.

7 denní archiv

Sledujte oblíbené filmy, seriály, sportovní přenosy nebo zpravodajství v čase, který vám nejvíce vyhovuje! i2 archiv je služba, díky které se můžete na zmeškané pořady podívat právě tehdy, když se Vám to hodí!

firemní kultura

Jsme jeden team! Firemní kultura je pro nás důležitá! Jednotné barvy internet2 uvidíte v ulicích, na webu, na letácích a propagačních materiálech. Naše techniky také zaručeně poznáte.

návody a manuály

Nevíte si rady s nastavením, nedokážete zapojit set-top-box, chcete ušetřit čas a část instalací nebo oprav si zajistit sami? Přečtěte si návody a manuály, které dáváme k dispozici.

dohledové centrum

Zajišťuje pro Vás klientskou podporu 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Dříve, než kontaktujete naše pracovníky dohledového centra, navštivte prosím sekci návody a manuály  a také často kladené otázky, kde můžete nalézt řešení Vašich problémů a odpovědi na Vaše otázky.

často kladené otázky

Nevíte si rady s nastavením počítače? Nevíte, co je IP adresa? Nefunguje Vám připojení? V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít předtím než budete kontaktovat naše dohledové centrum.

odstávky a výpadky

Čas od času je nutné servisovat a opravovat. Za odstávky provozu se předem omlouváme, v tu dobu pro Vás zlepšujeme služby.

novinky

Důležité novinky – co je ve firmě nového.